A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне підприємство
"Погребищенський центр первинної медико-санітарної допомоги"

Як отримати доступ до даних пацієнта, якщо у пацієнта немає доступу до телефону або номер не дійсний?

Дата: 26.03.2024 11:19
Кількість переглядів: 25

В ЕСОЗ мобільний телефон є одним із варіантів контролю доступу до даних пацієнта. Якщо у пацієнта зазначений метод автентифікації за номером телефону, то не відправивши смс, лікар не отримає доступу до даних пацієнта. Якщо ж пацієнт не має телефону, тобто метод автентифікації пацієнта визначений "за документами", то медичний фахівець має отримати письмову згоду пацієнта.

❓Як долучати до електронної картки пацієнта скани або інші документи?

✅ В ЕСОЗ такої можливості немає. Таку функціональність надають МІС. Ніхто, крім користувачів такої конкретної МІС, не матиме доступу до відповідних сканів. НСЗУ, інші лікарі через інші МІС таких даних не побачать.

ℹ️ Більше інформації про доступ до даних в ЕСОЗ ви можете знайти в онлайн-курсі "Доступ до даних в ЕСОЗ. Як медичному працівнику переглянути дані, внесені іншим фахівцем чи іншим закладом", який доступний за посиланням: https://academy.nszu.gov.ua/course/view.php?id=213

Стежте за новинами на каналах Академії НСЗУ, де ви дізнаєтеся про нові курси та матеріали:

➡️ Телеграм-канал — https://t.me/academy_NSZU

➡️ Вайбер-канал — bit.ly/3ErX5uw


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора